Csapatunk professzionális megoldásokat kínál költséghatékony privát felhő alapú webalkalmazások üzemeltetésére. Alacsony beruházás mellett, vagy akár anélkül is biztonságos, skálázható felhő alapú szolgáltatási környezetet tudunk kialakítani tervezhető cash-flow-val start-up méretektől egészen a nagyvállalati szektorig.
Egyik fő területünk a tanácsadás, illetve start-up inkubáció. Segítséget próbálunk nyújtani vállalatok, fejlesztői csapatok számára, egy hosszútávon fenntartható informatikai növekedés trendet szem előtt tartva. Ennek megfelelően kiterjedt audit szolgáltatásokat nyújtunk kezdve alapvető terhelési tesztektől biztonsági auditokon át egészen az üzleti folyamatok feltérképezéséig, hogy az informatikai rendszerekkel összhangban, egymást segítve növekedhessen a vállalat. Elsődleges célunk a legoptimálisabb megoldás megkeresése és implementálása.
Különböző igényeket szem előtt tartva természetesen konvencionálisabb informatikai rendszerek implementálását is vállaljuk, akár pusztán fizikai infrastruktúráról, akár hibrid rendszerekről van szó. Az implementációs projektek kapcsán vállalunk finanszírozási és beszerzési feladatokat, levéve partnereink válláról az ezzel járó nehézségeket. Minden projekt testreszabottan az ügyfeleink igényeinek megfelelően jön létre, a lehető legjobb megoldást alkalmazva.
Tapasztalt csapatunk a kiszolgálói infrastruktúrán túl felhasználó oldali támogatást is nyújt. Teljeskörű user support keretén belül vállaljuk vállalatok flottakezelését, illetve minden informatikához közel álló egyedi kérésének teljesítését. Rendszergazdai szolgáltatásunk átfogó tudásbázist nyújt több éves kis, közép, illetve nagyvállalati környezetben szerzett tapasztalattal. Szolgáltatásunk emellett költséghatékony, hiszen elszámolható, szabadságoktól, betegségektől mentes, alkalmazotti költségek töredékéért nagyvállalati support-technikát nyújt.
Fontos megemlítenünk az alkalmazás managementhez szorosan kapcsolódó alkalmazás-support tevékenységünket is, mely lehetőséget ad egyedi webes, vagy egyéb szolgáltatások user-oldali frontline helpdesk kiszolgálására is, callcenter funkciókkal, folyamatos továbbképzésekkel, fejlesztői kommunikációval kiegészítve. Igény szerint egyedi időzóna és geo lokáció független call-center funkciókat alakítunk ki.
Partnereink számára nyújtott szolgáltatások tekintetében minden esetben garanciát vállalunk a minőségre. Egyedi SLA szerződéseink biztosítják partnereink számára a folyamatos üzletmenetet és garantálják a kritkus komponensek kiemelt fontosságát. Igény szerint akár 24/7, folyamatos támogatást nyújtunk, természetesen lehetőséget adva egyedi rendelkezésre állási csomagok kialakítására is.
Az Eldacon egy bizalom alapú ügyfélcentrikus szolgáltatásban hisz. Számunkra a legfontosabb a legmagasabb technológiai tudás mellett a közvetlen és folyamatos partneri kommunikáció, hiszen a legjobb megoldásokat így tudjuk ajánlani és alkalmazni. Alapvetően magas rendelkezésre állású rendszerekben gondolkodunk, ennek megfelelően építjük fel a lehető legrugalmasabb és legköltséghatékonyabb módon a szerver, illetve infrastruktúra elemeket.
Képzett és tapasztalt kollégáink szerteágazó kompetenciákkal és tudással rendelkeznek. Üzleti folyamataink erre épülnek, biztosítva partnereink számára azt a tudásbázist, mely az informatika terén egyedülálló és átfogó megoldási portfóliót nyújt.
COO
CTO
CSO
HR vezető
Szolgáltatás vezető
L3
L3
L3
L3
L2/L1
L2/L1
L1
L1
Központi telefonszám
+36 (1) 323 3065
Telefonos ügyfélszolgálat
+36 (1) 323 3060
Központi email
info@eldacon.hu
Cím
Magyarország,
1094 Budapest, Tűzoltó utca 57.
Cégadatok
Adószám: 13706160-2-43
Cégj.sz.: 01-09-869001
Bankszámlaszám: UniCredit Bank Zrt.
10918001-00000032-76420000